2 Mart 2011 Çarşamba

Tuğba'nın Kahvaltı Sofrası


Yine çok güzel ve şık bir kahvaltı sofrasıyla bloğumdayım. Bu hafta kahvaltıya Tuğba arkadaşımıza davetliydik. Bize hem çok güzel şeyler yapmış, hemde çok şık bir sofra hazırlamıştı. Tuğba’nın tarzını seviyorum birazda benim tarzımı yansıtıyor. Özellikle tatlısına bayıldım hemen tarifini aldım en kısa zamanda deneyip burada paylaşacağım. Kendisine emeklerinden ve  göstermiş olduğu güleryüzlü misafir perverliğinden dolayı teşekkür ediyorum. Ellerine sağlık arkadaşım.
Bir sonraki hafta Filiz’deyiz Salı gününü iple çekiyorummmmm.  

 Tuğba'nın Sofrası

Kıymalı Börek
Yeşil Salata
Yoğurtlu havuç salatası
Peynir tabağı
Tereyağı-Reçel
Bal-Kaymak
Karışık domates soslu kızartma(kabak-biber-patlıcan)
Haşlanmış yumurta
Peynir Tabağı
Zeytin
Köstebek pasta



Kıymalı Börek



Yoğurtlu Havuç Salatası


Köstebek Pasta
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder