4 Haziran 2011 Cumartesi

İsmek'in 14. El Sanatları Sergi ve Festivali

Bu yıl Feshane'de 14. sü düzenlenen İsmek El Sanatları Sergi ve Festivali büyük bir coşkuyla devam ediyor. Benimde öğrencisi olduğum Pastacılık Kursunun da çok güzel bir standı mevcut sergide. Bende bugün kurabiyelerimle satış yapmak için Feshane deydim çok zevkli dakikalarımın geçdiği sergide tüm kurabiyelerimi sattım. Sergide birçok branşın ürünleri de sergileniyor, özellikle el sanatları ürünleri çok güzel, ev hanımlarına mutlaka İsmek'e ait bir kursa gitmelerini tavsiye ederim. Ben iki yıldır pastacılık ve aşçılık branşlarına gidiyorum hem bu konularla ilgili kendimi geliştirdim, hemde çok güzel arkadaşlıklarım oldu.  14 Hazirana kadar sürecek olan sergiyi gidip görün derim.


Kurabiyelerim













Mina arkadaşımın sattığı mardine ait badem ezmesi



Pastacılıktan Nihal Hoca'mın yaptığı kurabiyeden kale




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder