28 Nisan 2011 Perşembe

Tahinli Kurabiye

Bu güzel ve lezzetli kurabiyeler annemin bir arkadaşına ait, annem tarifi bana getirdiğinde ilk gelen misafirlerim için hemen denedim. Tabiki herkes bayıldı ve tarifini aldı, bloğum kapalı olduğu için bende yeni yayınlama fırsatı buldum. Sonra tarif defterimi karıştırırken aynı tarifi ilk kursa gittim dönemlerde yaptığımızı hatırladım, demek o zamanlar  dikkatimi çekmemiş, artık sevdiğim tarifler arasında yerini aldı.   




  
Malzemeler

  • 1  su bardağı sıvı yağ
  • 2 su bardağı pudra şekeri
  • 1 su bardağı tahin
  • 1 su bardağı ceviz
  • Aldığı kadar un
Hazırlanışı

  • Malzemelerin hepsi yoğurulur, ceviz büyüklüğünde kopartılıp yuvarlak şekiller verilir. Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir. 180 derecede fırında üzeri hafif renk değiştirinceye kadar pişirilir. (kurabiyelerin renkleri beyaza yakın olması gerekiyor, çok fazla pişirilmeyecekler) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder